RMA forma
Visszatérítés / Panaszkezelési eljárás
Az eljárás célja és hatálya
- Minden Ügyfélnek joga van panaszt tenni az ESUS IT ENTERPRISE Kft. cégtől vásárolt árukkal kapcsolatban, amelynek székhelye: 1074 Budapest, Huszár utca 5., 1. em. 7a, cégjegyzékszám: 01-09-372497, adószám: 28753553-2-42.
- Az eljárás célja a panaszeljárás hatékony lefolytatása és a panasz okainak elemzése. Minden egyes panaszt követően korrekciós intézkedéseket teszünk annak érdekében, hogy megakadályozzuk a jövőbeni hibákat.
Mi tartozik az ESUS IT ENTERPRISE Kft. felelősségi körébe?
- A nyújtott szolgáltatások minőségének ellenőrzése.
- A panaszok és felmerült hibák okainak elemzése, valamint korrekciós és megelőző intézkedések végrehajtása.
- A panaszok fogadása.
- kapcsolatfelvétel az Ügyféllel a panaszeljárás aktuális állásával és rendezésével kapcsolatos tájékoztatás céljából.
A visszatérítés / panasz eljárás menete
-
A visszatérítési igény / panasz bejelentése és a visszatérítendő /
reklamált termék visszaküldése a megadott címre:
ESUS IT ENTERPRISE KFT.
Adamska Anna
Huszár utca 5. 1 em. 7 a.
1074 Budapest
Mob: +36 20 851 3086
a panaszbejelentő nyomtatvánnyal együtt (1. számú csatolmány). - A visszatérítési igény / panaszbejelentés RMA osztály által történő fogadása.
- A bejelentés formai szempontból történő elemzése.
- Tájékoztatás küldése az Ügyfél részére a visszatérítési igény /panasz elfogadásáról.
- A panasz elemzése a visszaküldött termék átvételét követően.
- A visszatérítés/panasz megoldására vonatkozó határozat kiadása.
- Tájékoztatás küldése az Ügyfél számára a jóváhagyott visszatérítési /panaszeljárásról és a kártérítési javaslatról.
- A visszatérítési /panaszeljárás lezárása.
- A kártérítési tevékenységek megkezdése.
Határidők
- Tájékoztatás küldése az Ügyfél részére a panaszbejelentés elfogadásáról: 2 munkanap.
- A panaszfeldolgazás határideje: 14 naptári nap.
További információk
-
A PANASZ TÁRGYA: RAM-memória
- A Vevő kérésére a reklamáció bejelentését követően azonnal új RAM memóriát tudunk küldeni, így a Vevőnek nem kell megvárnia a panaszeljárás befejezését.
- Ilyen szállításra csak abban az esetben kerülhet sor, ha az Eladó raktárában rendelkezésre áll csere RAM-memória. Az erre vonatkozó kérelmét kérjük, hogy a sales@esus-it.com e-mail címre vagy a +36208513086-as telefonszámon jelezze nekünk. Minden Ügyfelünket egyedileg kezeljük, és minden esetben az Ügyfél elégedettségére és a problémák lehető leggyorsabb megoldására törekszünk.
-
A PANASZ TÁRGYA: egyéb termék
- Sztenderd panaszkezelési eljárás
Visszaküldés / reklamáció értesítése a vásárlás módjától függően
Visszaküldés/panasz bejelentése regisztráció nélkül vagy közvetlenül a kereskedő
akkor kérlek küldj egy emailt (KATTINTSON IDE) or fill in the following RMA form.
Visszaküldés/panasz bejelentése az ESUS IT Client fiókon keresztül
ebben az esetben jelentkezzen be ESUS IT-fiókjába (KATTINTSON IDE), ahol panaszt nyújthat be / visszaküldheti a felhasználói panelről.
Visszaküldés/panasz benyújtása az aukciós portálon keresztül
ha az árut aukciós portálokon vásárolta, be kell jelentkeznie fiókját,
és ott végezze el a panasztételi eljárást.