Mentés a bevásárlólistára
Új bevásárlólista létrehozása

Bolt bemutatása

Cégünk története 2008-ben kezdődött, mintahogy ez gyakran megesik egy emberrel, aki ki akarta próbálni az erejét az IT termékek kereskedelme területén, ami összefüggésben volt a végzettségével. Cégünk a memória piacon kezdte működését és ez volt az alap, ami köré hosszú ideig épült a vállalat tevékenysége. Kezdettől fogva a server megoldásokra koncentráltunk, a cég fejlődésével együtt új termékekkel bővítettük kinálatunkat. Az üzleti termékek körüli specializáció változatlan maradt.

2018 az áttörés éve volt a cégfejlődésben, erős fejlesztéssel és újabb munkatársak foglalkoztatásával járt, valamint a cég székhelyének nagyobbra váltásával. 2019-től kezdve az elhatározott stratégia reális eredményeket kezdett hozni és minden évben, évről évre kb. 60% -al nő a cég forgalma. Nem a kitaposott utakon járunk, hanem a saját és ránk szabott megoldásokat keressük. 2021-ben mély elemzést végeztünk és válaszokat kerestünk arra, hogy hol vagyunk, hova tartunk, mi az ami sikerült és mi az, ami egyáltalán nem. Mindez további változásokhoz és transzformációkhoz vezet, amelyek előttünk állnak és mi örömmel állunk eléjük. Nagy változások és az évek múlása ellenére értékeink – és az alapok ugyan azok maradtak.

Hiszünk abban, hogy a siker és nyereség eredményei annak, hogy bízunk saját erőnkben, értékekben és egyfajta lazaságnak is, hogy olyan jófej emberek csoportja lehessünk, akik szívesen járnak dolgozni és ezt az energiát adják tovább Önöknek - az Ügyfeleinknek.

ceo
Céljaink?

Olyan céget szeretnénk létrehozni, amelyik Európa szerte ismert, amelyik önmagában egy márka és nem a konkurencia után szalad, hanem kijelöli a trendeket azokon a területeken, amelyekben működni fogunk. Célunk a márkánk felépítése és fejlesztése az egész Európai Unióban és olyan megoldások ajánlása az ügyfeleink számára, amit előttünk még senki sem ajánlott.

Enterprise osztályú termékek

Rájuk szeretnénk koncentrálni, hogy gazdasági alanyoknak szóljanak az enterprise osztályú termékek, mint pl.: a RAM memóriák, SSD/HDD meghajtók, processzorok, kontrollerek, serverek, NAS, halózatok és minden, amire szükségük lesz a partnereinknek. Hiszünk az értékekben és partnereinknek nem termékeket, hanem megoldást, rájuk szabott megoldást szeretnénk nyújtani.

Ez az oka annak, hogy az ügyfeleink több, mint 30%-a visszatér hozzánk annak ellenére, hogy nem mi vagyunk a legolcsóbbak, mert a minőség erősebben vési be magát az emlékezetbe, mint az ár.

Miért ESUS IT? Mert a legutóbbi 3 évben:
53 országba szállítottunk
csomagokat!
kb. 20 millió EUR értékű
árut szállítottunk!
kb. 45 000
ügyfelet szolgáltunk ki
Szolgáltatásaink minőségére helyezzük a hangsúlyt, ezért:
A leggyakoribb értékeléseink
5/5 csillag!
16 éve vagyunk jelen a piacon,
de folyamatosan fejlődünk
Ez azért történik így, mert nálunk megkapja a:
Biztonságot és átláthatóságot

Kizárólag tanúsítvánnyal rendelkező és ellenőrzött fizetési módokat alkalmazunk. Tudjuk, hogy a bizalom egyfajta valuta, amit senki sem szeret megfontolatlanul osztogatni. Az évek során partnereink megtapasztalták, hogy bízhatnak bennünk, erről tanuskodnak a rólunk szóló vélemények. Ellenőrizzen le minket!

Partnerség és rugalmasság

Igyekszünk teljesíteni az ügyfeleink igényeit, a véleményeik ezt már csak igazolják. Mondja el nekünk mik az elvárásai és engedje, hogy segítsünk Önnek.

Minőség és támogatás

Célunk nem az, hogy a termékek árával pozicionáljuk magunkat, meg fog erről győződni az egyedi ajánlat részleteit érintő megbeszélés során. Támogatjuk az ügyfeleinket a vásárlás előtt és után, és ez jelenti a hozzáadott értéket, amit nyer, ha együttműködik az ESUS IT-el.

ceo
Galéria:

A napot egy bögre forró kávéval kezdjük, hogy lendületesen nekilássunk az új kihívásoknak :) Hétközben az intenzív munka és az Ügyfeleink segítése mellett, rendszeresen résztveszünk webinárokon és oktatásokon, amelyeknek köszönhetően fejlesztjük képességeinket. Évközben ünnepeljük a számunkra fontos napokat - születésnapokat, évfordulókat és sok mást. Nem csak specialisták vagyunk a saját szakterületünkön, hanem egy nagyon jól összeszokott csapatot is alkotunk. Ismerjen meg minket közelebb:

ESUS IT ENTERPRISE KFT.

Huszár utca 5. 1 em. 7 a.

1074 Budapest

Magyarország

Munkaidő (Hétfő - Péntek 8:00 -16:00):

1) chat

2) hungary@esus-it.com vagy sales@esus-it.com

3) Kapcsolat

Adószám: 28753553-2-42

Cégjegyzékszám: 01-09-372497

CEO: Szymon Drobiński

Európai Bizottság biztosítja az online vitarendezési platformot (OVR). Továbblépés az OVR platformra - Kattintson ide.

Tudjon meg többet Adatvédelmi Szabályzat.
pixel